Candy up!


Pa den har balkongen borde jag ocksa sitta & dricka jordgubbsmjolk just NU!
Har varit tradition i  8 ar att Linda & jag aker ner till Monaco i Jan for att ga pa Cirkusgalan.
Och jag, JAG har nu brutit denna tradition.
Det kanns i hjartat vill jag lova.

Tur att goa Linda haller mig uppdaterad om vad som hander flera ggr om dan.
Visserligen blir det inte lattare, men det kanns anda som om jag ar med pa ett horn.
Kan ju det landet utan & innan, kan till och med kanna smaken av jordgubbs mjolk just nu...

Och nar Linda ar prinsessa kan jag aka & halsa pa hur ofta jag vill!

Candy up!

Kommentarer
Postat av: Helga

Hej!!
Va längesen du uppdaterade din blogg.
Är allt bra?!!
Kram syrran

2008-01-28 @ 21:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback