Dance with me

Gissa vad jag gick pa igar?

Ballet!

Det var visserligen inte den klassiska varianten utan modern ballet.
Vilket gjorde det hela mycket roligare.
Killar som hoppade runt som insekter i sma glittriga korsettklanningar, det ar vad jag kallar underhallning.
Fast jag blev lite distraherad av killen framfor mig.
En gammal B-skadis som jag hade en crush pa for nagra ar sen (kommer inte ens ihag namnet).
Medans jag satt dar forsokte jag tanka ut pa vilket satt jag skulle ta kontakt utan att verka som en galen groupie.
Skulle jag raka smalla till honom med programbladet, tappa mitt lappglans i hans kna, fraga nagot?
Hmm, innnan jag hann gora ett move var showen over & han var borta...

Lika bra det, de ar anda inte lika snygga i verkligheten som pa film.

Dance with me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback