New York not so big after all

For att varma vara frusna sjalar & fa lite  peppning infor den varsta tiden i NY, Januari & februari.
Stillade vi var  langtan efter varen med jordgubbs Sangria & en smarrig fiskgeggamojsbomb med brod.
Vi hittade en liten liten cubansk restaurang pa en tvargata mellan Soho & Chinatown, det var hogst 5 bord som fick plats..
Det var inte snack om att vanda sig eller att ens forsoka ta av sig jackan inne i resturangen.
Hade man val gatt in sa var man inne.

Och pa denna lilla restaurang som inte rymde manga, traffar jag pa Angela.
En tjej som jag brukade jobba med har i NY.
Vad ar oddsen att man traffas pa samma stalle, samma tid i NY?!

Nu har ju det har hant mig nagra ggr.
Undrar vad det betyder? 
Jag tycker ju mest jag ar pa jobbet eller sitter hemma, hmm.
Jag som tyckte att Vaxjo var for litet.

Peking, next?

New York not so big after all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback