The key to heaven

The key to heaven, den har jag.
Och jag far betala $89 i manaden for den.
Men det ar den vard.

For den har lilla plast biten, tar mig in pa vilken New York sportclub var som helst i stan, nar jag vill.
Eftersom det i princip ligger ett gym pa varje gata, har jag alltid tillgang till det.
Och da ar det inte gymmet jag tanker pa utan bastun!

Ahh, vad vore livet utan bastu?
Atminstone nar det ar 15 minus ute som igar.
Det ar inte forsta gangen vi glider in pa gymmet utan att gymma...

Det basta ar att det bara ar vi nordeuroper som bastar sa man har alltid bastun for sig sjalv.
Visst nagon enstaka vilsen amerikan hittar dit ibland, men de ar verkligen amatorer nar det kommer till att basta.
Sitter dar med traningskladerna & skorna pa?
Inget ovanligt i det i och for sig, eftersom de aldrig vagar visa sig nakna.
De har kladerna pa sig anda i till duschen, dar de tar av sig i duschen?
Inte konstigt att vi har rykte om oss att vara lite crazy & losslappta.
Nar de inte ens vagar vara nakna i tjejernas omkladningsrum.

Sa nar jag lag i bastun igar & halvslummrade kommer det in en tjej tackt i svart plastpase med klader over.
Forst trodde jag att jag dromde eller hallucinerade for varmen.
Men efter ett tag nar tejejen har prasslat klart & satt sig ner.
Ar jag tvungen att fraga om allt ar ok & varfor hon har en plast sack over sig i bastun.

Vissar sig att det ar en ny detoxkur som hon testar, man ska svettas ut all skit i pasen.
Amerikanare & deras bantningskurer upphor aldrig att forvana...



The key to heaven

Kommentarer
Postat av: mor

det var länge seen jag läste något så roligt!!

2008-01-04 @ 20:34:15
Postat av: Mia G

ha ha! då får du ju inte bara värme där i bastun utan även ett gott skatt! du kanske ska prova basta med käder och skor på du me (vilken syn) å sen me en plastsäck ...... urgh!

2008-01-05 @ 15:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback