The perfect gentlemen...

Visst finns dom.
Hemma i sverige ar det en utdoende art, men har i US finns dom fortfarande.

I borjan tyckte jag att  det var lite tontigt & onodigt, sluta fjaska & var normal liksom.
Men nu kan jag inte leva utan det.
Jag alskar  att killar oppnar dorrar at en, bar kassar, gar langs ut narmast vagen, mm...
Kanske inte sa konstigt kanske, men sana sma saker betyder mycket.
Nu blir jag forbannad om det inte hander, typ 2 min efter att man satt foten pa svensk mark.

Dejta svenskar killar igen kommer inte bli latt.... men de vaxer pa alla andra satt.



 The perfect gentlemen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

god fortsättnig på det nya året! och det var väl ett klokt nyårslöfte./mor

2008-01-03 @ 21:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback