Wiiiiiii!

Igar forsvann alla mina aldersnojor & jag blev som ett barn pa nytt.
Jag motte wii.
Det tog inte manga minuter efter att jag klivit in hos Siege & Kate forran jag var fast framfor tv & spelade wii.
Sa medans de andra kollade pa film i "biosalongen"  blev jag bara battre & battre pa att gora strikar framfor tvn i lekrummet.
Jag hade glomt hur kul det ar att spela nintendo.
Och vem behover ga till gymmet nar man bara kan kora lite tvspel istallet.

Men efter manga timmars spelande & wiiarm, kom jag pa att det enda som saknades i deras fantastiska lagenhet var en hot tub.
Sagt & gjort, Talli satte genast igang att gora en "Hot Tub Fund" av papperskorgen.
Stallde den pa ett lagligt stalle sa ingen kunde missa att de var tvunga att donera lite pengar for att fa komma & halsa pa.
Vilken smart ide, sarskillt i NY dar alla ar vana vid att dricksa sa fort man ser en liten burk med en dollar i.

Jag tror den dar Hot tubben kommer komma fortare an jag hinner sla mitt wii rekord.


Wiiiiiii!
Siege, fotograf som jag jobbar med & min kollega Kristen med vanner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback