With or without teeth?

I borjan nar folk som kom & halsade pa fragade om det var nagot sarskillt de skulle ta med fran sverige.
Svarade man alltid, GODIS!
Nu for tiden svarar man, FLOUR!

Det ar sjukt hur fort det gar utfor med tanderna nar man ar har.
Och det ar inte det att man ater mer sot & borstar tanderna mindre.
Nej, utan det ar bristen pa flour.
Hemma har vi ju flour i dricksvattnet, sa vi behover inte ens tanka pa att vi var i oss det.
Men har har de inte det & det marks.

Jag har aldrig i mitt 27 ariga liv haft illningar i tanderna , men nu har jag!
Forst trodde jag att det var alderstecken & blev skitskraj.
Men efter att jag oppnat mig & berattat om mina onda aningar visade sig att alla har har fatt det sen de flyttade hit.

Och det finns inte ens att kopa flour har for det anses vara for giftigt.
Hello, visst ar det giftigt i stora doser, men sen nar borjade amerikanare bry sig om det?
Det ar ju fritt fram for alla andra mojliga droger & skit, men flour?
Oh no vi kan ju inte riskera att folk har bra tander & slutar ga till tandlakaren.
Tank vad mycket pengar vi skulle forlora.

Till och med pa tandlakar utbildningarna anvander dom Sverige som exempel pa bra tandvard.
Och ar det lagligt i Sverige... 
Kanske det dags att borja anvanda flour!

 Flourtanten come back!!   I miss you!!

With or without teeth?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vuxenvarnig! Härligt det finns hopp om dig. mor

2008-01-08 @ 20:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback