Yoga toes

Antligen kom mina efterlangtade Yogatoes pa posten.
Onskar min sjukgymnast kunde se mig nu, hon  skulle vara sa stolt.
Hon har tjatat i flera ar pa att jag maste borja stretcha tarna.
Men jag tycker det ar sa obekvamt att jag har fuskat.

Fram tills nu, med dem har glidarna gar det som en dans & det ar faktiskt skitskont!
Ser fram emot varje kvall nar jag far ta pa mig dem.
Sa nu kommer jag fa super fotter pa ett kick.

Och jag ska absolut boka in ett besok hos min sjukgymnast nar jag narmar mig sverige. 
Maste ju passa pa att visa upp mina nystrechade fossingar.

Yoga toes

Kommentarer
Postat av: Anonym

Apropå tåstretching!:

Allt tokigt kommer från USA!
tycker fadern!

2008-01-15 @ 02:00:20
Postat av: Anonym

ta med dig till Sverige och sälj/E-L

2008-01-15 @ 20:44:01
Postat av: Mia G

ja, riktigt skumt :) ha ha!

2008-01-17 @ 18:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback