Bend & Snap

I gang i veckan gar jag till min sjukgymnast for att trana upp min axel.
Vi ar ett gang som ses vid samma tid varje vecka & vi har alla axlar som hoppar ur led.
Fast jag ar den enda unga tjejen, alla andra ar medelalders man eller footballs killar.
Sa de tror att jag ocksa ar en hard core sport tjej ( vilket jag later dem tro).

Vilket som ocksa spar pa ryktet om tuffa Linn ar att mitt arr ar mycket coolare an de andras.
Eftersom min lakare i sverige anvande sig av den gamla antika metoden, da de skar ett snitt & oppnar upp hela axeln.
En metod som tydligen (vet jag nu) var helt fel operation for min typ av skada.
I Usa slutade de anvanda den metoden for flera ar sen, har gor de tva titthal, thats it!
Det forklarar varfor min axel har borjat hoppa ur led igen... grrr.

Sen i onsdags har jag blivit annu coolare i de andra killarnas ogon & jag gar nu under namnet "The Band Snapper.
Jag var forst i gymmet & skulle borja trana med gummibandet da det brast med ett hogt ljud.
Alla andra kom springande & undrade vem som sprackt bandet.
Nar de sag att det var jag blev de sa impade.
Nu tror de verkligen att jag ar den starka tuffa typen.

Och det kommer dem fa fortsatta tro...







Har ser ni mitt "battle scar" fran min axel operation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback