Crazy New Yorkers

Vad skulle du gora for att oka medvetande hos folk om vaxt huseffekten?

Har i NY var det en kille som klattrade upp for NY Times skyskrapa & vecklade ut en banderoll dar det stod:
"Global warming kills more people than 9/11 every week."

Nagra timmar efter att han blivit arresterad var det en annan kille som passade pa att klattra upp for samma skrapa.
Den har gangen for att sprida budskapet om spridningen av Malaria.

Sist jag forsokte sprida budskapet om global warming gick det inte sa bra.
Jag fick syn pa en polis som satt & sov med motorn pa tomgang.
Tycker det ar sa onodigt att jag var tvungen att saga nagot.

Sa jag trippar fram till bilen, knackar pa rutan & sager:
-Ah ursakta, men vet du om att du ligger & sover med motorn igang?
Polisen; Ehh, so?
-Well, have you heard about global warming?
Polisen sparrar ogonen i mig & sager, - Can I help you, MISS?
Och vevar sakta upp rutan...

Men jag kommer inte ge upp min kamp!




Kommentarer
Postat av: Mia

Bra Linnsan men bara du håller dig nere på marken ..!

2008-06-09 @ 21:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback