Im not alone...

Under ovadret i lordags bjod jag mig sjalv pa bio.
Och jag gjorde nagot som jag lange velat testa pa men aldrig vagat.
Nagot som lange har statt pa min lista over saker att gora i NY, ar att spendera en hel dag pa en biograf.
Att se sa manga filmer som mojligt men bara betala for en.

I lordags gjorde jag det!
Jag var sa nervos & vantade hela tiden pa att nagon skulle komma pa mig.
Kande minsann hur jag  var iakttagen.
Och visst hade jag ratt, pa golvet jamte mig satt en liten mus & knaprade pa mina leftovers.

Vagade bara ga pa 2 fimer, vilket alltid ar en borjan.
Malet ar att hinna ga pa sa manga som mojligt innan nagon kommer pa mig.
Nej nej, det har ar inget kriminellt, utan bara amerikansk kultur.
Det ar sa det funkar har ( engligt mina amerikanska vanner)
Som inte kan fatta att jag inte gjort detta forran nu...



Kommentarer
Postat av: Anonym

att du inte skrek högt!/E-L

2008-06-17 @ 22:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback