Itsy bitsy tini Wini...

Jag har kopt ny bikini & ni vet vad det betyder... Linn ska pa sememster!!!! Sista veckan i Juni bar det av till Mexico for pensionars semester med Katrin. Mesigt med all inclusive semeter jag vet. Men bor man pa manhattan ar drom semetern bara att fa tid att slappna av, lasa en bok & inte behova ta nagra beslut om vad man ska ata mm... Sa enkelt som mojligt. Hoppas bara min bikini sitter ihop. Som ni ser pa bilden ar den namligen gjord av lader & metal nitar.... Ehhhh kanske inte sa badvanligt, men guuud sa snyggt!
Christina Milian i "min " bikini...

Kommentarer
Postat av: Stina

Skitsnygg!!!

Vilket märke är det?

2008-06-03 @ 14:14:25
Postat av: linn

Market heter VIX, finns pa Sacks Fifth Avenue

2008-06-03 @ 15:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback