You are my sugar rush...

Nar jag for en gangs skull kande mig sallskaps sjuk & bara ville prata med nagon.
Var det sa klart INGEN som svarade i telefonen.

Eftersom jag kande mig lite ensam bestamde jag mig for att skamma bort mig & ga till Dylan's Candy Bar.
Ni vet, Ralph Laurens dotter Dylan's hobby.

Ahh, Love that place!

Hade jag varit liten igen, hade jag tyckt att det var himmelriket pa jorden.
Ha, vem forsoker jag lura, det AR himmelriket!
3 vaningar stor godisbutik med 5000 olika sorters godis till och med inredningen ar av godis.
Godis godis overallt, de har till och  med ett godis SPA!
Sa efter en smarrig godiscupcake, kandes allt mycket battre igen.

I rest my case: Life is to Short- Eat Candy!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du glömmer väl inte att borsta tänderna efteråt?

2008-06-20 @ 16:06:30
Postat av: Mia

säger bara yammiee! JAG VILL OCKSÅ!

2008-06-21 @ 15:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback