Back to work

Da var man tillbaka till verkligheten & jobbet igen.

Att motas med ett blommogram pa morgonkvisten gjorde ju inte saken samre.
Mina kollegor som vid det har laget vet att det inte finns nagra killar som skickar blommor till mig.
Fragade vem av mina tjejkompisar blommorna kom fran den har gangen.
De kanner mina tjejkompisar via vilka blommor de skickar eller andra roliga paket.
Det ar ju tur man har Katrin som haller uppe mitt blomsterbehov eftersom inga killar verkar fatta piken.

Att skicka varann saker ar ett litet noje vi unnar oss har i New York da buda ar sa billigt & enkelt.

Back to work
Min lilla kontorshorna




Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du en sittriktig stol? Viktigt!
Så du inte blir "kutryggig" Ser trevligt ut

2008-03-27 @ 19:55:24
Postat av: Mia G

helt rätt - man ska se till att få det man vill ha! skönt att du kan "hem" säkert trots sjukan. ta hand om dig! :)

2008-03-27 @ 20:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback