Fast & easy

Anda sedan jag borjade pa Gloss har Magnus haft som mission att lara mig ata mat.
Dvs sant som jag inte gillar, men han alskar.
Sa idag var det dags for mig att ata  ostron.

Jag har forsokt skjuta upp den har maltiden i over 1 ar nu.
Sist vi hade reservation pa Grand Cenrals Oysterbar var dagen min arm hoppade ur led.
Sa ni forstar hur radd jag ar for ostron...

Men nu fanns det ingen atervanda, Magnus skyllde pa att vi skulle fira Mizues fodelsedag.
Jeje, alla visste baktanken.
Modig som jag ar (eller hur), lat jag Magnus bestalla at mig.
Och jag var sa klart tvungen att testa allt som kom in.

Jag gjorde det, aven om jag var gron i ansiktet och trodde jag skulle spy, efter att Mizue detaljerat berattat ostronents alla delar.
Det positiva ar att de latt slinker ner i magen utan att man hinner kanna efter.
Men jag hoppas det inte blir till en vana, att bjuda mig pa ostron.

 Fast & easy
              Me & Kristen                                  Olivia & Mizue

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hujedamej!!
Ostron är FARLIG mat!!!
Sånt ska man icke äta!!!
tycker...............papp

2008-03-05 @ 09:18:07
Postat av: Mia G

åh du är mer modig än mig .. Alle har också gjort sina försök men icke! så nu ahr du bevisat för mig att jag hade rätt trots at jag ej vågat .. urgh..

2008-03-10 @ 08:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback