My appetite is lost

Sondag morgon,  stralande solsken & bagel sugen.
Flera som kommit pa samma ide som jag & kon var lang inne pa Bon Appetit.

Tur i oturen var det, eftersom jag i min langa vantan stod & sneglade pa hogen med bagels.
Da jag ser en bagel som ror pa sig... & sen ett par ogon som tittar tillbaka pa mig med ett hanflin i ansiktet.
Jo visst var det mitt favorit djur, en kackerlacka.
Som travade runt pa min bagel & njot i fulla drag over att forstora min sondag morgon.

Och givetvis var det precis min tur att bestalla.
-sorry I lost my appetit, svarade jag & pekade pa bagelsen.

Nu ar det enda jag tanker pa nar jag ska ata, sa klart.
Suck, leave me alone!



My appetite is lost


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Ninni!
Gud har även skapat kackerlackorna och därför fyller de också sin funktion här i tillvaron.

2008-03-03 @ 18:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback