New York New York

Sa har sag utsikten ut nar jag flog in over New York.
Ryser alltid varje gang jag ser New Yorks skyline.
Sa sjukt att man faktiskt bor pa den lilla platten Manhattan, att man far plats?
Allt ser ut att ligga pa varann & trangt som attan ser det ut att vara.
Man kanner sig verkligen som Nils Karlsson pyssling nar man glider runt bland alla skyskrapor.

Det forsta som slog mig nar jag steg pa Amerikansk mark igen, ar hur trevliga alla ar.
Alla sager Hey, How are you, Have a great day....
Inte som hemma i sverige dar malet ar att undvika sa manga som mojligt.
Jag, jag ar ocksa en av dem nar jag ar hemma.
Men nu ska det bli andring pa det!

New York New York

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har rätt Ninni!
Vi svenskar är sura speciellt smålänningarna! De tar sig själva på för stort allvar! Värmlänningar är mera av "livsfilosofer"! De flesta författare o skådespelare i Sverige kommer från Värmland! Funderar mer på livet och dess mening

2008-03-27 @ 19:59:26
Postat av: Mia G

hm .. om smålänningarna är sura är det tur att man är skåning nu !! för sur är jag inte :) skratt och kram på dig!

2008-03-27 @ 20:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback