To clean or not to clean?


Jag har alltid undrat varfor amerikanare ar sa daliga pa att stada.
Forst trodde jag att det var lathet & att de helt enkelt inte vet hur man gor eftersom de flesta har stadare.
Men nu forstar jag verkligen varfor.
For inget gor mig mer frustrerad an att stada i det har landet.

For det forsta, dammsugarna...de ar dyra, stora,  extremt bullriga & tunga.
Sen att de inte kommer under mobler & later som en hel bulldozer ar val sant man kan ta.
Men nagot jag inte klarar av ar att de inte suger nagot?!
Vad ar poangen med att kopa en dyr haftig dammsugare som inte suger?
Det ar ju anda det man har dem till, eller?

Varje gang nar jag stadar ar det samma visa.
Jag hinner glomma hur omojlig dammsugaren ar & gor ett nytt forsok varje gang.
Slutar alltid med att jag blir forbannad & svar over allt i det har landet.
Sen ger jag upp & borjar moppa i stallet.

Och da anvander de sa klart inte en vanlig hedrlig mopp.
Oh nej, da ska det ju vara engangsdukar fran swipper.
Med ett skaft smalare an en tandpetare.
Jag som redan har hunnit bli forbannad tar ju sa klart i for kung & fosterland for att skrubba rent.
Vilket slutar med att jag bojer hela skapelsen.
Svar annu mer over landet & tillslut ger upp.

Ska absolut smuggla in en dammsugare pa min nasta tripp.
Trodde val aldrig att det var det jag skulle sakna fran Sverige?!


To clean or not to clean?
Det spinkigaste mopskaft jag sett

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://enlitentax.blogg.se/1204549457_vill_du_vinna_krleks_.html
nu kan du tävla om de teet skriv gärna i bloggen om tävlingen och nämn att det ska vara minst 30 tävlanden

2008-03-03 @ 14:58:26
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: Anonym

nu är du vuxen när du ser och också städar efter dig BRAVO det finns hopp/mor

2008-03-04 @ 23:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback