visit the Gutter

Tjejerna blev sa nervosa nar jag berattade att vi skulle ta taget till Brooklyn i onsdags.
De hade ingen aning om vad jag hade i kikaren & den enda ledtraden de hade fatt var, att de skulle vara redo for the Gutter. Gutter som betyder avlopp, ranna.
Allt fran porrklubb till gatukonsert, gissades det hej vilt.

De blev nog lite besvikna nar vi gled in pa Sea for middag.
Men det andrades snart nar jag berattade att middagen bara var forraten.
Gissningarna tog vid igen, nar vi gick gata efter gata djupare in i Brooklyn morka grander.
Jag sag nog hur hart de holl i handvaskorna...

Men de slappande av sa fort vi kom innanfor dorren till The Gutter, Vintage bowling.
Ett jatteharligt stalle dar det kanns som du kliver tillbaka i tiden & blir till tonaring fran 60-talet.
Tyvarr var kon alldeles for lang for oss  trotta gamlingar, sa det blev ingen spelande.
Men vi hann insupa atmosfaren & skvallra over doftande bowlingskor.

Och vi kommer absolut komma tillbaka...


visit the Gutter

Kommentarer
Postat av: Yohanna Adolfsson

Hejsan!

Jag hittade dig på internet när jag sökte runt efter information angående foto och retusch, då jag är väldigt intresserad av att jobba inom branschen i framtiden. Läste lite om dig, att du hade arbetat som fotoassistent några år innan du valde att satsa på retuschering. Jag är jättenyfiken på att höra om hur din väg har sett ut fram till den du har blivit idag, om du kanske skulle ha tid/ork/lust att berätta? Jag är född -87 och bor för tillfället i Göteborg men kommer antagligen flytta till London till sommaren. Att jobba som fotoassistent är ett av mina mål (till att börja med såklart) och det skulle vara roligt att få veta hur du bar dig åt och så för att lyckas!

Glad påsk!

Med vänliga hälsningar
Yohanna Adolfsson

2008-03-22 @ 00:12:34
URL: http://soozi.blogspot.com
Postat av: lassemaja

skaffa skype så kan du prata med släkten inte bra att prata med dumma invandrare bara för det är ju det USA består av

2008-03-24 @ 11:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback