Im gonna run to you

Det visade sig att jag inte ar den enda i Bryan Adams fanclub.
Jag har nog aldrig sett sa manga galna kvinnor i mogen alder, skrika sa fort Bryan oppnade munnen.
Och ge staende ovationer efter varje lat.
Vissa hade till och med stora pappersark med texter pa? "Bryan we love you"...
Att se andra kandisar avguda andra kandisar kanns sa konstigt.

Visst ar han grym , men jag ar inte ute efter att ga ett traningspass nar jag gar pa konsert.
Jag vill bara sitta ner & njuta.
Vilket gick jattebra fram tills banken framfor mig borjade tjaba om vilken som satt pa fel plats & en viss person vagrade flytta pa sig for att ge plats at karleksparet, som helt klart var dar for att fira sin dag.

Vilket sa klart gjorde mig upprord, jag kunde inte bara sitta & titta pa och se hur det lojliga braket bara blev storre & storre. Sarskillt inte nar man gar pa uberhyperduper snalla Bryams valgorenhets konsert.
Sa jag blandar mig sa klart i & erbjuder karleksparet att ta min plats, sa de kan sitta ihop.
De blev sa tacksamma att  tjejen nastan borjade grata.
Vilket fick mig att nastan borja grata.

Men en perfekt avslutning pa konserten blev det.


Im gonna run to you
Bryan Adams

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Linn!!
I Sverige har du namnsdag idag! 13:e maj är det Linn o Linneas dag.
Grattis önskar fadern!

2008-05-13 @ 16:19:33
Postat av: Anonym

i vilken ålder får man kallas mogen? kram E-L

2008-05-13 @ 20:41:03
Postat av: Anonym

Ja Grattis på namnsdagen!! Önskar syrran

2008-05-13 @ 21:58:00
Postat av: Mia

Fint gjort :)

2008-05-19 @ 09:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback