Ironwoman

For tillfallet gar jag under namnet IronLinn.
Visst kan man tro att det ar for att jag har metallspikar  i axeln.
Skulle ju ocksa kunna vara att jag ar sa grymt stark. 
Jag som knappt klarar av att oppnan dorren till biografen, vilket alla sa klart garvade at.
Dorrarna i det har landet ar extremt tunga, det ar faktiskt sa!
Men det ligger faktiskt lite sanning i det.

Vi satt  & njot av Ironman i biostolarna, nar jag far for mig att ta upp armstoden som sitter mellan stolarna.
For att fa lite mer plats att bre ut mig pa.
Jag tar i for kung & fosterland men armstodet vagrar ge med sig.
Men det har ju gatt innan tanker jag & fortsatter dra.
Vips, sa flyger hela armstodet ivag  & dar sitter jag med 2 trasiga delar i handen.
Ehhh, man kunde visst inte flytta dem...ups.

Dar satt jag med en souvenir & bevis pa att jag faktiskt inte ar sa klen som folk tror.
Och pa helt ratt film ocksa, det tajmade jag in ratt sa bra iallafall.



Ironwoman

Kommentarer
Postat av: Mia

ha ha, härligt att höra! Du bjuder på dig! skönt även att det finns fler klumpiga i min lilla klubb, för stark?? vet inte ja!
ang. dörrarna du kan väl ansöka om lite bostads-anpssningar som alla andra gamla tanter här hemma ..!

2008-05-19 @ 09:23:00
Postat av: Sofia

Men gud vad roligt! Jag gogglade lite på retoucher och hittade din blogg, asroligt. Jag går media och kommunikationsprogrammet på gymnasiet och min dröm är att bli retoucher, i just New York eller annan stor stad. Du råkar inte händelsevis veta vem Cecilia Jonsson LaMonaca är? Hon är också retoucher i New York och kommer från Sverige. Jag intervjuade henne igår iallafall vilket var jätteroligt, så kul att höra om New York. Din blogg ska jag följa!

Ha det bra
/Sofia

2008-05-20 @ 10:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback