It was meant to be

Ibland ar det helt otroligt pa vilka vagar man mots.

I fredags var jag hembjuden pa tartkalas hos Jeanette & Anders.
Jeanette ar det senaste tillskottet pa Gloss, anda fran Sverige.
Hur det kom sig att hon borjade hos oss?

Jo, som sagt.
Det tog 3 ar for mig att komma in pa fotoskola.
Men nar jag val kom in hamnade jag i en super trevlig klass dar jag traffade Tomas.
Nar det var dags for praktik i New York, var Tomas kompis Annika ocksa dar.
Och utan att vi traffat varann innan fick Annika bo hos mig i nagra dar.

Da jag hade fullt upp pa jobbet, fick Annika festa sjalv.
Nar hon var ute & festade traffade hon Lars & hans kusin.
De hade sa kul att det bastamdes att vi alla skulle traffas pa middag dagen efter.
Trots en uppskjuten middag ( jag blev aksjuk pa taget) blev det tillslut en middag.

Nagra manader senare far jag ett mail av Lars, som undrar om jag skulle vara intresserad av ett gora ett fotojobb at Martin Lidell. Jag gor jobbet & blir nagra manader senare bjuden pa Martins julfest.
Dar jag traffar Jeanette som ar pa semester i NY & egentligen inte skulle ga pa festen.
Vi borjar snacka & sa bestammer vi att hon skja gora praktik hos oss.

Och 1 ar senare har hon alltsa borjat jobba pa Gloss.

Hmm, undra vem jag kommer traffa ikvall...


It was meant to be


Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

new yooooork :D

2008-05-29 @ 01:16:45
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Sandra

Oj vilken god tårta,, Smakade den bra ;)

2008-05-29 @ 01:34:08
URL: http://SandraStenhag.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback