Oh , hey!

Brattom , stressad, forsenad till en fika med Katrin.

Springer uppfor metrotrappan & hinner knappt se vart jag satter fotterna.
Snubblar  nastan in i en tjej som ser precis ut som nagon jag kanner, hon ar valdigt likt min kompis Lisa.

Och det ar min gamla klasskompis Lisa fran fotoskolan.

Jag visste att hon skulle komma till NY nagon gang i Maj, men inte nar.
Men nu sprang vi ju  in i varann pa stan istallet.
Det var helt enkelt meningen eftersom Lisa sa fort hon landade i NY, hade sonder sin telefon.

Kanns precis som att vara tillbaka i lilla Gamleby igen.



Oh , hey!
                                   Jocke & Lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

man säger ofta att det är slumpen eller rena turen, men det man möter är ofta väl förberet på något sätt...kram m-r

2008-05-10 @ 22:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback