Shake that thing!

Nar Angela har party vet man att man ska ta dansskorna pa sig.
Har ar det inget annat an att dansa pa scenen som galler.
Och det spelar ingen roll hur mycket jag shejkar, sa ser jag fortfarande ut som en stel pinne i jamforelse.
Gar man ut med 10 snygga latinas, sa har man ingen chans.
Vad ar det i deras kost egentligen som gor att de ar sa grymt sjukt bra pa att dansa?
De kan se helt oskyldiga, prydliga & lugna ut, men pa dansgolvet forvandlas dem till vilda djur.

Glommer aldrig forsta gangen nar Angela tog med mig pa salsa club.
En snall kille visade barmhartighet, bjod upp & forsokte lara mig att dansa.
Innan laten var slut tackade han for dansen & sa att jag nog behovde vila.

Ni forstar hur dalig jag maste va, han pallade inte ens EN LAT!


Shake that thing!
Jessica            me                      &              Erin

Kommentarer
Postat av: Mia

Vi blondiner har andra resurser :)

2008-05-21 @ 22:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback