Stuck on you

Imorse nar jag gick till jobbet stod den en gubbe & drog i sitt brev inkast.
Stackaren hade fatt ett paket i i sitt brevfack & nu kunde han inte fa ut det.
Hur mycket han an slet & drog pa alla mojliga satt, satt paketet fast dar det satt.

Da kan man ju undra: fick man in paketet fran borjan borde man ju fa ut det?!
Men det  fiffiga ar att brevbararen har pa baksidan nyckel till den dorr som gar till alla luckorna.
Och pa den sidan sitter det ingen kant som det gor pa varan sida.

Sa gubben slet forgaves utan resultat.
Nar jag kom var han i handlingsstadiet.
Med sax & kniv forsokte han banda upp paketet & luckan.
Det var som att se ett barn oppna paket pa julafton, ivrigt, bestamt & inte en tanke pa att ge sig.

Maste varit nagot valdigt viktigt i det paketet...

Spannade & se om han lyckats nar jag kommer hem.
Close but so far away
Har i entreen hamtar vi var post varje dag

Kommentarer
Postat av: Mia

Du vet väl som jag att det är jättekul med paket!? klart värt att kämpa för :)

2008-05-24 @ 16:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback