The Rock Rocks!

I onsdags bad Laurel mig att traffa henne utanfor  Madison Square Garden.
Nar jag kom dit mottes jag av skrikande demonstranter, som vralade ut protester om domen i Sean Bell fallet.
Jag insag fort att vi inte var dar for att demonstrera utan ga pa Chris Rocks Show.
Smart att anvanda uppmarksamheten kring Chris Rock for att fa fram sitt budskap. 

Vi trodde vi skulle vara de enda vita & det var nog fler som hade trott det.
Men vi fyllde upp stadion till slut & det var en harlig blandning av folk.

Och som jag garvade, tararna sprutade, kramp i kakarna & ont i magen.
Han ar bara sa grym, latt  en av de basta komikerna just nu.
Nar han borjade hana president kandidaterna jublade publiken, stallde sig upp & borjade appladera.
Ingen svensk blygsamhet har inte.

The Rock Rocks!

Kommentarer
Postat av: Mia G

Det är så man håller sig ung .. skratta gott och länge! visst är det härligt, om du varit hemma hade du fått en skratt-dos av mig å tesse i helgen ..

2008-05-06 @ 19:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback