The smoke is in the air

Da var det dags for arets forsta bbq.

Visst ar det alltid lika speciellt med arets forsta grillkvall.

Bbqna har i New York ar inte precis likadana som grillkvallarna hemma.
Man ar inte ute i naturen direkt med en frisk havsbris som flaktar och det blir inget kubbspelande efter maten.
Och att elda med kol kan man bara dromma om.

Nej, har gar man till nagons roof top & tander pa elgrillen, med Empire state som utsikt.
Men ar det nagot som ar sig likt sa ar det myggen, dem kan man alltid lita pa.
Och vart jag an i varlden befinner mig sa hittar de mig alltid...

The smoke is in the air
        Sofia         Angela           Helena       &       Jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är därför att du har ärvt mitt söta blod Ninni!
Myggorna och knotten bara ÄLSKAR det!!
Mums för mygg med andra ord!!!

2008-05-08 @ 21:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback