What can you do with a potato peeler & a toothpick?

Den har gangen var det Katrin & Sofias tur att overraska mig & Helena.

Under en hel manad har vi gatt & klurat pa vad det skulle kunna vara som de hittat pa den har gangen.
Den enda ledtraden vi fatt var namligen att  vi var tvugna att ta med , plastpase, gummiband, smorkniv, potatis skalare, tandpetare, ljus & tandstickor.
Som ni forstar har vi gatt & grunnat pa det har laaange.

Jag hade till och med lyckats engagera mina kollegor & mina grannar.
Och de var alla overens om att vi skulle doda nagot/ nagon.

Som extra atgard sa min granne Phil till mig   innan vi gick dit.
-Linn, hamnar du i trubbel & bara far ringa ett samtal, 
ring mig, min pappa ar advokat.

Sa Helena & jag var val forberadda nar vi motte upp de andra.

Vi blev ledda till en stor lokal med scen & blev tillsagda att inte rora oss ur flacken.
Vi borjade ana att vi skulle pa konsert & vi markte  ratt fort att det var en hel del svenskar dar.

Och yes,  det var en Robyn konsert!!

Hela konserten var sa grym & Robyn ar helt underbar.
Sa det var absolut en lyckad surprise.
Och vi kunde pusta ut nar vi insag att vi inte skulle ha nagon anvandning for potatisskalaren.

What can you do with a potato peeler & a toothpick?
Robyn...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!
händer det något skojj idag :)
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-09 @ 13:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback