As your own model

I fredags var det dags for arets basta event, i allafall enligt oss fotonerdar.
Det har har jag gatt & sett fram emot jatte lange.
Anda sedan man stod och labbade pa fotoskolan.
Tank nar vi satt i klassrummet, laste fotohistora & snackade om de "stora" fotograferna som var vara idoler.
Ahh,  jag onskar jag hade kunnat bjuda in alla mina gamla klasskompisar.
Vet ju hur mycket hon betyder for sa manga.
Det var ocksa delvis darfor jag tog jobbet i New York en gang i tiden.

Jag snackar sa klart om Cindy Shermans utstallning!
Saken blir sa klart inte samre av att Cindy ar super trevlig & varldens finaste manniska.
Det ar man inte bortskamd med i den har branshen direkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback