At Transit

Vi har lange forsokt klura ut om min jobbar kompis Jens nya roomie Eric ar gay eller inte.
Han ar namligen jattesnygg & ett riktigt kap.
Men Jen har inte vagat fraga rent ut...
Sjalv har jag alltid trott att jag kan se med en gang vilket hall det lutar at.

Sagt & gjort, Jen bestamde att hon skulle bjuda med honom till Alexi Lubomirskis opening, dit vi alla skulle.
Vilket ar det perfekta stallet att ta reda pa om en kille ar gay, om inte pa ett fashion party.

Det var forsta gangen jag traffade Eric & jag kan saga att inte blev jag klokare for det.
Efter nagra minuters utfragning hade vi fortfarande noll koll.
Sa det fanns det bara en sak kvar att gora.
Fraga rent ut!

Och nej, han var inte gay.
Sa nagon lycklig tjej finns det dar ute....

.


Alexi Lubomirski  pa hans utstallning Transit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback