Flower power

Ush, vilken jobbig dag jag hade igar.
Kande mig helt vardelos, allt jag gjorde sag ut som skit.
Jag var minst sagt grinig nar jag traffade upp Jibbe pa en fika.

Men det varade inte lange.
Goa Jibbe overaskade mig med blommor & varm choklad med mashmallows.
Mina favoriter!
Vi Smalanningar vet hur vi ska muntra upp varann i morkret.

Gotlaborgarna kan aldrig riktigt forsta hur det ar att vaxa upp i de morka, djupa skogarna i smaland, i en stad som alltid ligger sist pa sol listan. Med en dialekt som resten av landet har svart att forsta.
De enda som riktigt forstar oss ar skaningarna & dem forstar inte vi.


Gissa vem som garvade at min bebismugg, tydligen ar det bara barn & jag
som bestaller varm mjolk choklad med mashmallows.

Kommentarer
Postat av: Anonym

på matfronten har du lååååååååååååånnggt kvar att få en vuxenstämpel/mor

2008-11-08 @ 15:40:25
Postat av: Mia

Hi Hi, det är ju såå gott! sånt man ska unna sig i mörkret och kylan .. huu. Hoppas vi två aldrig blr helt vuxna i det sammanhanget!

Kram

2008-11-08 @ 18:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback