Guys, guys & guys

Åh, vad jag gillar att bo med killar.

Hihi, just nu ligger jag i sängen & njuter över att ha det här övertaget.
Killarna tror nämligen att jag sover & har bjudit över sina vänner för en killkväll med öl & fotboll.
Men vad det egentligen betyder är att de sitter i soffan & snackar tjejer!
Och jag hör allt.
De är så gulliga, de snackar om exakt samma saker som vi tjejer gör.
Om dejting, bröllop & sex.

Älskar att höra deras funderingar när de tror att inga tjejer hör på, då är de inte lika kaxiga & macho.
Det är så fint att höra när de berättar de mest gulliga små detaljer om varför de älskar sina flickvänner.
Eller hur frustrerade de över att dejta i NY & att de är så rädda för att inte hitta den rätta.
Fattar inte varför de är så rädda för att visa de här sidorna. 
Vi känner ju exakt samma sak!

Just nu känner jag bara för att gå ut,  ge dem varsin kram & säga att allt kommer ordna sig.
Fast det vore inte lika kul som att ligga kvar & njuta av all inside informatIon som jag får.

Snacka om att jag har matrial inför nästa tjejmiddag...




Kommentarer
Postat av: Anonym

hmmm.. de visste nog att du lyssnade:) / mor

2008-11-12 @ 22:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback