I should write a book

Ar det nagot som amerikanarna ar bra pa sa ar det att presentera sig & fa en att kanna sig valkommen i ganget.
Det var forsta gangen jag skulle traffa Taras kompisar Jessica & Stephanie,  vilket mottagande jag fick.
De slangde sig over mig.
- Wow, you look so glamourous.  ( kan stamma tankte jag, roda lappstiftet var pa & den lilla svarta)
-You swedish women are amazing ( jo, tankte jag, vi ar val inte sa tokiga)
-No wonder all men are crazy over you ( tja, sager man inget, sa ljuger man ju inte , eller...)
- How do you do it?, you should write a book! ( hmm, ar man svensk sa ar man, inget man kan skriva en bok om?)

- I mean, you should write about how it is to be married & at the same time live with 5 guys.
Thats so cool, everyone wants to know how you do it!
Its hard enough to live with one.

Ehh, vid det har laget tittar jag at Tara med ett fragetecken i ansiktet.
Tara hade visst rakat ovedriva LITE, nar hon berattade for tjejerna om mig.

Fast jag fick ju vara kvallens hjaltinna i ca 5 min innan sanningen kom fram...




            Tara      Stephanie        Jessica     &     jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback