Lord of the flies- my Linda

Jo, jag kan erkanna att nar jag forst fick veta att Linda var gravid.
Kopte jag massa godis, krop ner i sangen & tyckte synd om mig sjalv.
Vem skulle jag nu aka jorden runt med, ga pa porrklubb & sova sked med?

Fast min egoperiod tog slut ratt fort, nar jag insag hur fantastisk det faktiskt ar att det blir en ny liten kulting i familjen.
Nu har ju mina ungar automatiskt kompisar redan innan de ar fodda.

Och alla dessa harliga pregnostories jag far varje dag.

Det har vantade mig i morse nar jag kom till jobbet.
En story om hur hormonerna andras nar man blir gravid.
(Tank er min Linda som hatar allt vad insekter heter & jag vet inte hur manga ganger jag fatt radda henne fran spindlar & annat kryp)
 
Igår 
hade jag en jätteirriterande fluga i bilen.
Jag öppnade fönstret på 90väg och tänkte skicka ut den lilla glidarn i kylan. Då såg jag (till min fasa!) hur stackarn KLAMRADE sig fast i gummit där där rutan åker ner du vet... Han blev helt vit och vingarna flaxade som attan!
Jag tyckte så himla synd om flugstackarn att jag stängde fönstret, bad flugan om ursäkt och började prata med honom... heheheeeee, sån blir man.. Snacka om hormonkalas!!!


Jag & Linda varen 2006

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket bra Ninni!



Man ska vara snäll mot djuren. Jag låter mina små spindlar leva som bor i min lägenhet. Alla har vi vår uppgift här i tillvaron!

2008-11-15 @ 09:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback