Move on

Man saknar inte ungarna forran dem har flugit ut  boet.
Sa kanns det nu nar Helena har flyttat ut till sin mysiga lagenhet i Chelsea.
Var lite sorgligt, men det vagade jag ju inte visa.
Inte med tanke pa hur glad Helena var over att antligen fa sitt eget rum & egna sang.

Men vem ska jag nu ligga & skvallra med pa kvallarna, sno tacket av pa natterna & kaka frukost med pa mornarna?
Killar i all ara, men de kan inte uppskatta en film pa lifetime lika mycket som Helena.

Men for att inte behova tanka pa det sorgliga erbjod jag mig att hjalpa till att mala om Helenas rum.
Allt for att fa umgas med henne sa mycket som mojligt, sa lange som mojligt.
Men ocksa for att tjana ihop lite pluspoang i kanten.
Vi passade sa klart pa att ringa sa manga som mojligt for att skryta om att VI malade SJALVA!!



Helena, Helenas nya roomie Cameron, Sarah & jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback