The truth is out

Nar vi sitter & njuter av var efterlangtade mat, ja alla utom Markus som inte fick sin.
Kommer det fram att Henke har varit med i Farmen.
Det var nu jag satte min BLT i halsen.
FARMEN, jag visste val att jag hade sett Henke nagonstans innan.
Det dar charmiga leendet glommer man inte i forsta taget... inte heller med vilket handlag han mjolkade kossorna.

Jag vet inte vad som ar mest pinsamt.
Att Henke var med i farmen eller att jag faktiskt foljde det?!

Som ursakt maste jag ju saga att jag bodde med mormor & vi hade bara 3 kanaler.
Sa farmen var ju liksom kvallens hojdpunkt.

Det du mormor, tank sa hade vi vetat att jag en vacker dag skulle fira halloween i NY med farmen Henke....


Helena & Farmen Hendrik

Kommentarer
Postat av: Ankan

Farmen Henke,honom kommer jag ihåg.

Snygg & smart, men vad hände med honom.

Flyttade till New York alltså

2008-11-07 @ 15:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback