Beautyful guys play sport to

Nu vet jag vart alla snygga killar haller hus!

Och det tack vare att mamma har varit har & halsat pa.
Inbiten boulespelare som hon ar, kunde hon ju inte lata bli att hoppa in & spela med gubbarna i Bryant Park.
Och dom om min forvaning nar det faktiskt fanns unga snygga killar som spelade!

En av de unga snygga killarna, (ja de fanns dar, jag ar lika forvanad)  kunde jag inte sluta stirra pa.
Jag visste att jag sett honom nagonstans.
Kunde inte slappa det, visste sa val att jag traffat honom forut.
Kande sa val igen fodelsemarket under armen...

Och nej, da jag inte dejtar sarskillt ofta visste jag att det inte var nagot sant.
Sa kom jag pa det.
Han ar modell, jag har retusherat honom flera ganger.
Fragade honom om det stamde & jag hade ratt!

Det basta med unga snygga model killar, att deras lika snygga model killkompisar finns i narheten.
Tank att vi har missat detta.
Man ska alltsa bli Boule spelare for att traffa snygga killar.
Jag visste val att det var nagot som lockade mamma till att borja....





Bryant Park

Kommentarer
Postat av: Per

är det värt att bli skitig under naglarna då?

2008-10-14 @ 13:55:40
Postat av: Mia

:) ha ha! ja, man ska hålla ögonen öppna överallt .. där man minst anar!

2008-10-15 @ 18:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback