Do they serve food in Hell?

Ibland ser man inte skogen for alla traden.

Jo, skulle mota upp Alex som var i stan for att halsa pa kompisar.
Killarna var redan pa resaturang Diablo & hur mycket jag an letade kunde jag inte hitta stallet.
Trots att jag stod pa ratt adress.
Sa det var bara att svalja min stolthet & ringa och fraga vart de var, NY bo som jag ar.

Medans jag ringer ,  ser jag  Alex ga ut genom dorren precis jamte mig.
Inte sa konstigt att jag inte sag vart det var, nar det stod en stor byggnadsstallning i vagen...





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen vidare text på väggen på ena fotot

2008-10-14 @ 20:41:18
Postat av: Mia

Glädj dig åt att du iaf. har bättre lokalsinne än mig :) Kram

2008-10-15 @ 18:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback