Everyone comes back at some time...

Jag visste val att Naja inte skulle kunna halla sig borta fran NY alltfor lange.
Det var ett ar sen hon akte tillbaka till Norge & sen dess har hon varit tillbaka nagra ggr.

Men skojar ni att man far prestations angest.
Vacker som en dag, 25 ar & har redan hunnit klattra hogre pa karriarstegen an jag nagonsin kommer komma.
Att hon ar super trevlig & alltid har nya roliga saker att beratta, gor sa klart att det ar omojligt att inte gillar henne
Aven om jag ar lite avundsjuk... pa att hon alltid verka veta vad hon vill & hur hon ska fa det att handa.
Insperation, javisst!

Fast det basta med Naja ar nog att trots att hon ar norska ar fodd i Sverige.
Sa vi kan prata svenska med varann.
Tank att man kan bli sa gald for sa lite.

Ska bli spannande att se vart i varlden vi ses pa en middag om 50 ar...



    Helena,    Naja    &   Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback