One way or another

Jag kom inrusandes till resturangen El Quijote I Chelsea, orolig for att jag var forsenad till Laurels suprise party.
Servitoren sa till mig att det var sallskapet i stora rummet.
Nar jag kommer in ser jag flera stora sallskap & jag kanner inte igen en mannska.
Men da de andra sallskapen endast bestod av killar utom ett.
Sa var det latt att  anvanda uteslutnings metoden.

Shannon, Laurels flickvan hade ordnat partyt & det var succe.
Eftersom jag & Larry var de enda singlarna, njot vi av att lyssna pa nar de andra berattade sina " hur vi traffades".
Jag tycker det ar sarskillt intressant att hora par som brukade vara gifta, som  nu har gatt over till andra sidan...
Ganska modigt gjort tycker jag.



Laurel & her girlfriend Shannon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback