Two can play that game

Magnus/Hendrik,

Linn har tydligen permission fran vardinrattningen pa fredag och ringde mer forvirrad an vanligt igar kvall och pratade om att vi hade kommit overens om att ga pa afterwork imorgon kvall pa Ulysses/Stone Street. Det var bara att spela med. Hon kommer dessutom ha med sig sin personliga assistent Helena, vilket kanns tryggt eftersom hon vet hur hon skall hantera Linn och balansera medicineringen. Hade varit kul om ni ocksa kunde komma ner. Jag vet att Linn verkligen skulle uppskatta att traffa lite folk, och eftersom social traning ar en del av hennes program att bli ateranpassad i samhallet sa tycker jag att vi far stalla upp. Klockan 19:30 it is!?!

Det har mailet fick jag av Markus dagen innan det var dags for aw, som by the way Markus foreslog allra forst.
Pa de har bilden ser man ju klart & tydligt att Markus ar minst lika instabil som jag, om inte mer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni verkar ha roligt på era "möten" Heja Markus!

2008-10-21 @ 18:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback