What would you do for $100?

Man har inte roligare an man gor sig.
Vilket fick Markus att sla vad med alla pa fredagens after work.
Den som forst gjorde en  Wet Willy pa den storsta killen pa Ulysses, skulle fa $100.
Har gjorde jag ju misstaget att fraga vad en Wet Willy var.
Markus tog sa klart tillfallet i akt, slickade pa sitt finger & stoppade in det i orat pa mig.

Euuuu, vilken hemsk kansla!
Hamnden blev sa klart att lura av Markus de $100.

Da Markus inte hade namt nagra regler , var det ratt latt for mig att borjar smaprata med killen innan jag gjorde min stot.
Och nu ar jag $100 rikare...

      Markus, Miriam, Helena, Hendrik &  Jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du shoppa for pengarna, eller bjuder du kompisarna på en revansh?

2008-10-22 @ 15:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback