Almost famous

Annu en helg pa Ikea.
Jag var ju tvungen att guida Phil som aldrig varit dar,
om hur man bast upplever Ikea.
Veteran som jag ar korde jag pa samma race som jag brukar.
Vi ses pa baten, dar jag berattar lite kort om Ikeas historia.
Sen blir det korv & lingondricka innan shoppingen borjar.

Nar jag stod i korvkon fragade kassa tjejen om hon inte sett mig innan.
-Ehhh, jo typ 8 helger i rad, svarade jag.
Det ar illa om personalen borjar kanna igen mig, de har namligen upp till 5000 kunder om dan!

Men det positiva ar att blir jag av med jobbet, sa har jag alltid Ikea.
Guidad tur nagon?


                  Phil   &    jag

Kommentarer
Postat av: Mia

Stolt svenska som du är :)

2008-09-23 @ 19:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback