At the farm

Efter gymmet i lordags bastamde jag & Tara oss for att promenera 30 block ner till Union Square & deras Farmers market.
Varje lordag samlas bonder fran hela New Jersey for att salja sina varor.

Det ar sa harligt att strosa runt dar & kanna dofterna av farsk frukt & nybakat brod.
Man ar ju inte sa bortskamd med det pa Manhattan.

Nar det borjade regna stallde vi oss under ett talt, drack varm cider at nybakta scones & bara myste.
Tills en valdigt valtranad kille i kostym utan skjorta kom & stallde sig jamte oss.
Varken Tara eller jag kunde koncentrera oss & det vara sa svart att lata bli att inte kolla.
Sa fort han forsvann borjade vi  sla vad om vad som kan ha hant med skjortan.

Jag tippade pa att han gjort en " walk in shame" & att tjejen tagit skjortan som souvenir.
Tara todde helt klart att han hade gatt ut san medveten for att fa uppmarksamhet.
Ja, glider man runt san pa en farmers market dar alla har  regnstall & gummistovlar far man garanterat uppmarksamhet.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, sånt händer aldrig här!

Men händer det i NY sa tippar jag pa att han ville ha uppmärksamhet.





2008-09-30 @ 13:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback