Good Bye & Bonjour!

Det var nagra veckor sen Sofia flyttade fran New York till Paris.
Men jag har inte velat erkanna det for mig sjalv forran nu.
Nagonstans hoppades jag hon skulle ta flyget tillbaka till NY.

Sista dagen med Sofia forsokte jag dra ut pa hur lange som helst.
Det borjade med att vi mottes upp pa Metropolitan museum pa Upper East,
sen promenerade vi i central park.
Dar insisterade jag pa att vi skulle aka luftballong.
Sofia som misstankte att jag forsokte dra ut pa plagan att skiljas forsokte fa mig pa andra tankar.
Att sta i ko 3 timmar for att aka ballong i 10 min kanske var lite lang tid.
Sen fick jag for mig att vi skulle ga till upper west & ha middag.
Vi gick & gick men jag hittade inte ratt stalle.
Efter att ha promenerat gata upp & gata ner, hamnade vi till slut i west village & caliente cab.

Nar vi sa hej da & jag sag henne aka ivag i taxin.
Brast det & jag borjade stort lipa.

Jag maste ha sett sa olycklig ut, for jag har aldrig blivit sa omlysslad av framligar forut.
Glommer aldrig tanten som tog hand om mig & sa att vi skulle vara lycklig & inte ledsna att vi hade san fin vanskap.

Och nu har man ju en anledning att aka till Paris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback