Its a rainy day...

Vi trotsade stormen Hanna i lordags for att ga & se Broadway Showen Gloria va med i.
Fast av nagon anledning var det bara jag som kom i tid.
Sa jag satt i baren for mig sjalv & gjorde allt for att inte locka till mig singel killar.
Av nagon anledning tror de att det ar fritt fram om man sitter ensam pa en bar., ehhh kanske inte ar sa konstigt forstas.

Men for exakt ett ar sen satt Sofia & jag pa samma bar.
Nar en kille kommer fram & sager att han ar producent for ett dejting program pa TV i Texas.
Och sager sa klart att vi skulle vara perfekta for det har programmet, etc...

Gissa vem som ar dar den har kvallen ocksa?
- Javisst, Texas mannen.
Sjalvklart spanar han in mig som ett lattbyte & forsoker kora samma visa igen.
Haha, ska man skratta eller grata?

Fast jag antar att den funkar eftersom han fortsatter kora samma teknik.



Kommentarer
Postat av: Mia

:) Eller inte om han varit där hela året utan napp .. ??

2008-09-09 @ 18:40:03
Postat av: Anonym

fin regnbild, det är mysigt med varmt regn. /E-L

2008-09-10 @ 20:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback