Maximum Numbing

I det har landet har dom dundermedeciner for allt.
Och det finns en hel del som inte ar lagliga i europa men som saljs i vilken kiosk som helst har.
I och med att lakemedles foretagen har har sin egen kontrollbyra for vad som far saljas & inte, ar kraven inte sarskillt hoga. Sa lange de tjanar pengar.
Och sjalv tanker man att det kan val inte vara sa farligt om det saljs i affarerna.

Sa igar nar jag fick ont i halsen stack jag ivag & kopte Cepacol.
En minut efter tablett intaget kande jag hur jag tappar kansel i tungan & borjar dregla.
Nar jobbarkompisarna borjar fraga varfor jag sluddrar,
blir jag sa klart livradd & borjar lasa pa packetet.
Jag hade missat den lilla detaljen " maximum Numbing".

Det gick over efter ett tag & jag hade inte langre ont i halsen.
Men jag tvivlar pa att det skulle vara lagligt i Sverige.




Kommentarer
Postat av: Mia

Du blev av med halsontet iaf. :) konstigt de inte har lite mer koll de som kan stämma alla för allt!? Kram en som vill ha dunder med. för något annat ...

2008-09-14 @ 20:50:29
Postat av: Mia

Du blev av med halsontet iaf. :) konstigt de inte har lite mer koll de som kan stämma alla för allt!? Kram en som vill ha dunder med. för något annat ...

2008-09-14 @ 20:50:48
Postat av: Josefine

haha lite rabies symptom där.. scary pills alltså :D

2008-09-14 @ 21:01:02
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback