The Bitter End

I lordags var det dags for Jessies releaseparty for hans nya album pa The Bitter End.
Alla hans narmsta vanner & familj var samlade &  sa fick jag fick vara med pa ett horn.

Hela stammningen & den fina musiken gjorde sa klart att jag satt & lipade till varenda lat.
Det var bara sa fint att se alla hans vanner sitta & heja pa honom.
Och sa satt jag dar i min horna ensam som lamnat alla vanner hemma...

Alla andra tyckte bara latarna var sa komiska eftersom varje lat var skriven till en ny flickvan.
( Jessie byter tjejer lika ofta som han skriver latar).
Men de var sa gulliga mot mig & forsakrade att jag alltid kommer ha massa vanner i NY.


Dough  Jessie   Jag      Phil      Dennis    Camilla     Ronan 

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vi finns här, närmare än du tror - i ditt hjärta :) kramis i massor!

2008-09-18 @ 20:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback