Time to pray

Da det var pappas fodelsedag bestamde jag mig for att ge honom nagot han har gatt & tjatat om nu i 2 ar.
Namligen att jag skulle besoka Times Square Church.

Sa jag gick upp extra tidigt pa sondag.
Hade hort innan att man matse vara dar timmar innan gudtjansten borjar for att komma in.
Det ar namligen sa packat med folk att de till och med har oppnat en stor konsert sal i en annan byggnad, dar de har 7 bioskarmar man kan sitta & folja massan pa.

Sa det gallde att komma i tid.

Maste saga att jag blev glatt overraskad.
Kyrkan ar en gammal teater, sa det ser inte ut som en kyrka alls.
Och det ar nog forsta kyrkan nagonsin med skona sittplatser med bra utsikt.
Det var som att sitta & vanta pa att en musikal skulle borja...


Kommentarer
Postat av: Anonym

OJ det var värst!/E-L

2008-09-23 @ 21:45:46
Postat av: Anonym

OJ det var värst!/E-L

2008-09-23 @ 21:46:39
Postat av: lennart

Hej Ninni! Träffade du pastor David Wilkersson? Kul att Du gick dit! Tack för cd:n! Underbar musik!

2008-09-23 @ 23:22:22
Postat av: lennart

Hej Ninni! Träffade du pastor David Wilkersson? Kul att Du gick dit! Tack för cd:n! Underbar musik!

2008-09-23 @ 23:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback