You are what you eat

Ju mer jag tanker pa det desto lustigare ar det.
Alla svenskar jag umgas med har kommer verkligen fran Goteborg.
Varfor dras jag till Goteborgare?
Maste vara deras intelligens.
Den kommer narmast efter smalanningarna...

Markus & Magnus traffade jag for 2 ar sen pa ett event.
Och sen dess har vi till och med firat julafton ihop.

Bada ar advokater som har studerat pa Harvard & Columbia, sa det ar smarta killar.
Men jag vet fortfarande inte om det gynnar mig.

Pa ett satt far det mig att se smartare ut, umgas jag med dem sa maste jag ju ocksa vara smart.
Fast at andra sidan umgas jag med dem, sa marker ju folk att jag inte ar lika smart.

Men de ar sa goa att jag inte kan lata bli att sola mig i deras glans!



Magnus            Markus           Sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

skaffa glasögon så ser du genast smart ut/ mamma

2008-09-16 @ 21:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Kommentar:


Trackback